Lucka 13

I lucka 13 hittar vi såklart Luciabilder!
Tänkte först ta på bara Diamanda som vanligt, men hade liksom inga bra lussekläder, eller luciakrona eller så.
Så kom jag på att jag oxå kunde vara med och vara lite typ Luciaklädd. Hon har iaf världens sötaste body på sig med spetskrage, och ett rött band i midjan :) Och jag har på mig min favoritneglige (asså jag är fortfarande så jävla lycklig att jag hittade den på "loppis" för 100spänn. mitt bästa köp någonsin) och fick ha ett rött lackskärp i midjan för hade inget tjockt rött band. osså glitter i håret då då.
Anders fick hjälpa mig trycka på kameran. Lite svårare att springa fram och tillbaka när man har bebis i famnen oxå ;)
Diamanda fick vara Lucia iaf, som ni ser med hennes händer! Hehe.
Så Glad Lucia till er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

monstrousellen.blogg.se

En blogg om mig, mitt liv, mitt fotograferande och min graviditet.

RSS 2.0