Lucka 15

I dagens lucka finner vi pepparkaksgumman Diamanda!
Svårt att fixa fram pepparkakskläder själv, då jag varken har symaskin eller speciellt mycket brunt (inget alls). Så till slut fick jag tag på en pepparkaksdräkt från Anders syster. Strl 86/92 var det minsta hon hade hemma, haha. Så tröjan fick bli en typ av klänning. Men tyckte det blev gulligt ändå :)
Har ni ätit mycket pepparkakor redan iår? Jag har klämt i mig några stycken med ädelost på iaf.
Dröjer ju ett år till innan Diamanda får smaska på dem dock ;)
 
 
 
 
 
 
Eleonora Adriana ♥
2015-12-15 @ 15:28:29
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Söta bilder!

Svar: Tackar tackar :)
Monstrous




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

monstrousellen.blogg.se

En blogg om mig, mitt liv, mitt fotograferande och min graviditet.

RSS 2.0