Lucka 16

I dagens lucka bryter jag faktiskt jultemat.
För idag är det ju mer eller mindre Star Wars-dagen. Eftersom nya filmen hade premiär idag.
Så idag fick det bli en starwars bild :D
Jag har legat inne på sjukhuset hela dagen, för jag har gjort en skrapning. Så har inte haft tid att ta något ordentligt. hade egentligen mycket planer inför denna bild, men inte orkat ta tag i att låna grejjer och så.
Så det fick bli lite improviserat med vad vi hade hemma, och bara supersnabb redugering på det då jag inte har tid för det här idag egentligen. Ska ju till Skåne imorgon så behöver packa, vila efter idag osv.
Men här är några iaf. tyckte de blev söta ändå :)
I Star Wars-bodyn som var det allra första bebisplagget vi köpte, över ett år innan Diamanda ens blev till. Som vi längtade <3
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

monstrousellen.blogg.se

En blogg om mig, mitt liv, mitt fotograferande och min graviditet.

RSS 2.0