Lucka 20

I lucka 20 finner bilder från besöket på Vellingeblomman idag :)
Det är julutställning där varje år, och vi brukar åka dit och kika.
Diamandas första gång. Inte för hon kommer komma ihåg så mycket, haha. Men vi försökte ta lite bilder iaf. Inte så lätt att hålla upp henne framför saker och ting och inte få med oss på bild oxå. Så ja, fick bli lite blandade bilder från dagen där idag.
Hon hade en liten ledsen period, men annars såg hon ut att gilla och titta på alla ljus och färger. 
 
 
Frida
2015-12-21 @ 09:08:53
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Underbart fina bilder :)

Svar: Åh men tack så mycket :)
Monstrous




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

monstrousellen.blogg.se

En blogg om mig, mitt liv, mitt fotograferande och min graviditet.

RSS 2.0