Lucka 23

Idag åkte jag och Diamanda hem till Roxanne och lilla Samaya för en liten playdate. :D
Första gången vi fick träffa varandras bebisar, som det bara skiljer två veckor mellan :)
Skrev om Roxanne en gång innan, när vi såg Hardcore Superstar tillsammans på Sommarrock. Vi har som sagt känt varandra sen vi började i samma klass i ettan, och har sen varit vänner sen dess, även om vi inte har umgåtts speciellt mycket på senaste år. Men nu var vi båda gravida samtidigt, och hon fick som sagt Samaya 2 veckor efter Diamanda kom. Så synd att vi nu bor långt från varandra, men hon bor bara några km från mina föräldrar. SÅ när jag är här nere kommer jag passa på att träffa de så mycket som möjligt. För det var så mysigt idag :)
Och våra små ville vara med på bild tillsammans. Hur underbara är inte dessa bilderna? :D Det blev så många söta, så räkna med att det kommer komma upp ännu fler sen när jag är hemma och kan fixa iordning fler :)

 
 
Roxanne
2015-12-23 @ 17:16:49
URL: http://roxannesvardag.se/

Alltså HUR söta är våra flickor??? <3 <3

Svar: Sötaste jag sett <3
Monstrous

Eleonora Adriana ♥
2015-12-23 @ 19:25:36
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Så söta! :D

Svar: Eller huuur :D
Monstrous




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

monstrousellen.blogg.se

En blogg om mig, mitt liv, mitt fotograferande och min graviditet.

RSS 2.0