Ojdå.

Här var det dåligt med uppdateringar :P Haha.
Ser i vissa andra mammabloggar hur de uppdaterar iaf en gång i månaden med barnets utveckling, och tänker att jag oxå borde gjort det. Men nu har jag ju typ glömt allt och när det var osv.
Men får väl göra en nu när hon är 6 månader. För jäklar vad tjejen har utvecklats.
Det är så himla kul att se. Hon pratar mer, vet vad hon gör med sina armar och händer. kommunicerar på ett helt annat sätt än som pyttebebis liksom.
Så ett sådan inlägg ska jag ta och skriva snart :)

I övrigt så händer det ganska mycket kul nu i April. Ska träffa många härliga människor, fotograferingar, resor (bara inom sverige dock), konsert och lite sånt. och namngivning!! Äntligen, bara ett halvår senare, haha.
Men ville ha det när det var lite varmare. Så det blir nu i slutet av april. Har tittat på så mycket inspiration på nätet, sååå mycket jag vill pyssla ihop och göra. Får väl se om det blir så som jag vill eller om jag tappar all ork och det failar, haha. Nä, men det ska nog bli bra vilket som. Och våra familjer/slätingar får träffas första gången på riktigt :) (Anders mamma har träffat min familj en gång innan dock)

Köpt nytt objektiv och nytt, myyyycket stöörre, minneskort till kameran. Så jag är redo för sommarens bröllopsfotograferingar :D Åh, längtar!

Äntligen beställt ny telefon oxå. den nya iphone SE. 6ans kapacitet i 5ans förpackning. passar mig med världens minsta händer perfekt ;) Ska bli så skönt att slippa oroa mig att mobilen ska dö nörsomhelst. Kunna ta ordentliga bilder. Kunna göra saker i mobilen liiite snabbare ;)

Jaja, blev en lite uppdatering idag bara. SKA bli bättre på att skriva här nu faktiskt, så detså!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

monstrousellen.blogg.se

En blogg om mig, mitt liv, mitt fotograferande och min graviditet.

RSS 2.0